Ćwiczenia relaksacyjne

Medytacja i ćwiczenia relaksacyjne to zdecydowanie najlepszy sposób na to, aby w dłuższej perspektywie zmniejszyć poziom stresu w naszym życiu.

Stres bowiem towarzyszy nam wszędzie: w domu, w pracy, w szkole, a nawet na wakacjach.  Taki negatywny stres przez naukowców został nazwany dystresem. To właśnie ten rodzaj stresu sprawia, że nasze poczucie wartości jest obniżone, pojawiają się w nas irracjonalne lęki, ataki paniki, czy też obawy, że nie poradzimy sobie z codziennymi życiowymi wyzwaniami. Taki stres niszczy też nasze zdrowie od układu nerwowego począwszy, na pokarmowym skończywszy.

Nie pozwól, by stres zdominował i Twoje życie i poznaj sposoby na jego obniżenie, a nawet pozbycie się go.

Nie ma jednej najlepszej techniki relaksacyjnej, każdemu może pasować coś innego.

Ale zostało naukowo potwierdzone, że praktykowanie ćwiczeń relaksacyjnych oraz medytacji do trzech razy w tygodniu, sprawi, że już po około dwóch miesiącach będziemy w znacznym stopniu odporni na codzienny stres. Dodatkowo poprawi się nasza pamięć oraz zdolność koncentracji.

Regularnie uprawiane ćwiczeń relaksacyjnych oraz medytacji oczyszcza też nasz umysł z negatywnych myśli i zmartwień nagromadzonych w ciągu dnia, dlatego osoby, które stosują techniki relaksacyjne na co dzień znacznie bardziej cieszą się z życia, są bardziej optymistyczne i spokojniejsze. Radzą sobie też znacznie lepiej z wyzwaniami, jakie przynosi im życie.

Stan głębokiego relaksu, który osiągasz po zastosowaniu techniki relaksacyjnej, czy też medytacji, sprzyja naprawdę wartościowemu wypoczynkowi organizmu. Jeśli jesteś zmęczona/zmęczony po ciężkim dniu, takie 10 – 30 minutowe ćwiczenie da Ci duży zastrzyk energii a także odczujesz błogą przyjemność, gdyż każdy mięsień w Twoim ciele będzie rozluźniony.

Wszystkie te korzyści płyną z regularnego uprawiania ćwiczeń relaksacyjnych i medytacji.

Na stronie: http://dzieckowewnetrzne.pl/sposoby-relaks/ podałam Ci kilka bardzo łatwych sposobów na obniżenie napięcia wewnętrznego związanego ze stresem.

Dziś natomiast przygotowałam  dla Ciebie coś specjalnego. Jest to krótkie Ćwiczenie Relaksacyjne, które pomoże Ci naładować wewnętrzne akumulatory, poczujesz się po nim rozluźniona/rozluźniony oraz z większą lekkością podejdziesz do wyzwań dzisiejszego dnia.

Oto ćwiczenie (trwa 10 minut):

PS.

Dziękuję Ci bardzo za wykonanie tego Ćwiczenia razem ze mną. Polecam Ci je do stosowania na co dzień. I jeszcze mała prośba.

Proszę, w komentarzu pod tym wideo podziel się proszę z innymi czytelnikami tego bloga Twoimi odczuciami po wykonaniu ćwiczenia. Będzie to inspirujące zarówno dla mnie, jak i dla osób, które skorzystają z tego cwiczenia.

Do zobaczenia w następnym nagraniu 🙂

Ps2.

Więcej na temat sposobów na relaks oraz zredukowanie stresu dowiesz się z Pakietu Procesów: “Wewnętrzne Połączenie” z cyklu ” Głęboki Relaks i Ułatwione Zasypianie (R1) tutaj: 

http://odblokujswojebogactwo.pl/promocja-relaks-zasypianie-24

Cykl gleboki relaks R1